جزء از کل

- من دروغ نگفتم! 

- یعنی چی دروغ نگفتم. تو گفتی ازش خوشت میاد. غیر از اینه؟ 

- آره گفتم. اما اینم گفتم که از یه چیزاییش خوشم میاد. یعنی براش توضیح دادم از تمام اون آدم من از یه بخشی اش خوشم میاد.  

- خب همیشه همینجوره. یعنی هیچ کس پرفکت نیست. ولی اگه گفتی چرا این اینقدر شاکیه؟ از دیروز داره بهت فحش میده.  

- خب واسه اینکه جنبه نداره.  

- حالا از چیش بدت میاد؟ 

- میخوای بگم از چیش خوشم میاد؟ این راحت تره. 

- بگو. 

- در واقع من از همه اون آدم فقط از یه بخشش خوشم میاد و اونم اون بخشیه که از بالای گودی کمر شروع میشه و به انتهای قوس باسن ختم میشه! 

- و تو با کمال صداقت اینو بهش گفتی؟ آره؟!  

- آره. 

-و توی احمق نمیدونی چرا ناراحت شد؟ 

- چرا میدونم. واسه اینکه انتظار داشت حالا که دماغشو عمل کرده یه چیزی ام راجع به اون بخشش که تو صورتشه بگم که نگفتم!

نظرات 1 + ارسال نظر
فریب شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

خیلی بی ادب و گستاخی.... و البته صادق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد