دوباره ا د سر!‌

به نام خدا

بعد از بسته شدن وبلاگ داستانهای کوتاه یک نویسنده آماتور مدتی منتظر شدم تا شاید این نتیجه حاصل شود که سوء تفاهمی در کار بوده. حتی تلاشهایی هم کردم که در نهایت همانطور که اونجا نوشتم تیرم به سنگ خورد و اون آدرس قبلی کماکان بنا به دستور مقامات قضایی از دسترسی عموم محروم باقی مونده.  

بعدش فکر کردم یه مدت خودمو ببندم به تخت شاید وبلاگ بازی از سرم بپره که این یکی تیرم هم به سنگ خورد.  

دو سه تا تیر دیگه ام واسم مونده بود که یکیش این بود که یه وبلاگ دیگه راه بندازم. تصمیم راحتی نبود چون فکرشو بکنید چقدر اونجا مطلب دارم که نمیشه بردش جای دیگه یا حداقل بردنش کار راحتی نیست و من بلد نیستم. خیلی جاهام هنوز لینکش هست و راستش یه کم برام سخت بود برم یکی یکی به ملت بگم میشه لطفا آدرس لینک وبلاگ منو عوض کنید.

الان که یه کم وبگردی کردم و دوباره به این نتیجه رسیدم که چقدر این وبلاگ نویسی به درد من میخوره و حس کردم دلم براش تنگ شده گفتم یه سر بزنم ببینم کسی کامنتی چیزی نذاشته. که این سر زدن و دیدن همون ۵ -۶ تا کامنتی که اونجا بود کافی بود که همه کارامو یهو بذارم کنار و این آدرس جدیدو که خیلی شبیه قبلی ام هست ثبت کنم. 

اینکه دوباره تو بلاگ اسکای ثبت کردم هم دلیلش این بود که با کار کردن تو فضای اینجا آشنام. اگر هم بخواد دوباره فیلتر بشه که چه فرقی میکنه کجا باشه. به عنوان اطلاع رسانی هم فعلا یه تیزر نیم ساعته قبل از اخبار ساعت ۹ شبکه ۱ قراره پخش بشه. حالا شمام اگه احیانا به دوستی آشنایی کسی خبر دادین بد نیست. لینک و اینام که دیگه در این جور موارد حال اساسی محسوب میشه. 

حالا ایشالا اینجام یواش یواش راه میافته و دویاره جمعمون جمع میشه و خدا نکشدت... تا صبح خنده و شوخی و عشق و حال!‌    

نظرات 6 + ارسال نظر
بوسه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
امیــــــــــد وارم حالت خوب باشه
*************************
یه روز می شم بی آبرو فقط به خاطر تو
قربونی یه جست و جو فقط به خاطر تو
تو ام یه روز می ری سفر فقط به خاطر من
خیره می شن چشام به در فقط به خاطر تو
به من تو میگی دیوونه فقط به خاطر من
جملت به یادم می مونه فقط به خاطر تو
************************
موفق باشی،کارتون خیلی خوبه
خدا نگهدارت گلم

اینا رو که گفتی همه اش راست بود؟ من اونقدرام که به نظر میاد با جنبه نیستما!

آرش سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام
الان مطالب اون وب لاگت که فیلتره رو خوندم واقعا نفهمیدم واسه چی فیلتر شده بعد از این همه سال که اونجا نوشتی حیف اون وب لاگتو رها کنی حداقل مطالبی که اینجا میذاریو اونجا هم بذار یا همه مطالب اون یکیو به یه وب لاگ دیگه منتقل کن.

من خودمم نفهمیدم.
چه جوری میشه مطالب اونجا رو انتقال داد؟

۴۰تیکه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://40tike.wordpress.com

بابک خان من سوید یه مدتی تابستون بودم الان برگشتم ولایت خودمان که همانا فنلاند باشد. فکر کنم منو از قبل هم می شناسی حداقل من زن یکی از اونایی هستم که باهاش در ایام کودکی سک بال بازی می کردی .

مخلصیم زنداداش!

مریم گلی پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.maryamgoli.com

آقا جمالتو عشقه
من عاشق اون ادسرت شدم!
بعد هم خدا بده شانس. هنوز وبلاگ نزده مشتری دم درش نشسته.خدا نگهدارت گلم!

جمال خودتو چی میگی؟ مگه آیینه نداری؟
خب اینجوریه دیگه، خوش تیپی از نوشته هامم معلومه!‌

باروت جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.navazandeyedoregard.blogfa.com

آقا من دیر خبردار شدم....اونجا هم کامنت گذاشتم بعدش فهمیدم که اومدی اینجا!!!

زیبا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ

خدا نکشدت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد